Här finner ni enhetsspecifika inställningar som ni kan göra själva och inställningar som kräver att ni kontaktar vår support för att få på plats.
Pico Pro, Nano, Nano 4G
Inställningar som ni själva kan genomföra:
Fallarm På och Av
Fallarm känslighetsgrad
Uppringning vid larm och vilken ordning enheten ska ringa upp angivna telefonnummer.
Positioneringsintervall
Höja och sänka volym på högtalare och mikrofon.
Fabriksåterställning, nollställer alla enhetsspecifika inställningar.
Inställningar som Posifons support genomför:
Automatiskt svar på röstsamtal På och Av.
Lysdioder På och Av.
Vibration På och Av
Talande meddelanden På och Av, så som ”trygghetslarm laddas”, ”larm aktiverat” osv.
Larmknapp På och Av
Hur länge man behöver hålla nere larmknappen innan ett larm genereras.
Active
Inställningar som ni själva kan genomföra:
Fallarm På och Av
Fallarm känslighetsgrad
Uppringning vid larm och vilken ordning enheten ska ringa upp angivna telefonnummer.
Positioneringsintervall
Höja och sänka volym på högtalare och mikrofon.
Fabriksåterställning, nollställer alla enhetsspecifika inställningar.
Inställningar som Posifons support genomför:
Automatiskt svar på röstsamtal På och Av.
Talande meddelanden På och Av, så som trygghetslarm laddas, larm aktiverat osv.
Larmknapp På och Av
Hur länge man behöver hålla nere larmknappen innan ett larm genereras.
Zembro
Inställningar som Posifons support genomför:
Larmknapp På och Av
Inomhuspositoneringsfyr kopplas mot hemadress/koordinat.
SmartSole
Inställningar som Posifons support genomför:
Positioneringsintervall